Ettiketter

Profil

Mitt foto
Jag är född 95, är moster, faster, sladdis, tonåring och pratglad. Jag älskar friluftsliv och klackskor. Jag sjunger både i duschen & på scen och jag absolut älskar att göra hårupsättningar som tar timmar! Jag har bloggat här sedan 2006 men tar bort gamla inlägg när de börjar kännas lite för gamla & nördiga. Just nu går jag tredje året på naturvetenskapsprogrammet och siktar mot att få komma in på läkarprogrammet. Jag längtar efter att få upptäcka världen och att få bygga mitt egna drömhus. På bloggen skriver jag om Skönhet, Shopping, Klädsel & annat Nöje. Tack för att du kikar in!

Ville du läsa nått speciellt kanske?

söndag 21 augusti 2011

Oj vad fort det gick.

Började gymansiet i Onsdags, sommaren tog helt plötsligt slut, poff! Back to reality.

Den här sommaren var kort, kall, molnig, tråkig, och absolut INTE händelserik. Hm ja, nog en ganska bra beskrivning av det här sommarlovet. Den hade väl sina dagar, men nej, inte var det den bästa i mitt liv iaf! Better luck next year, som man brukar säga, (varje år). Haha närå jag är inte bitter.


Får väl säga farväl till mina älskade shorts för i år då (iaf med bara ben), verkar inte bli så många fler varma dagar. Snyft!

Inga kommentarer: