Ettiketter

Profil

Mitt foto
Jag är född 95, är moster, faster, sladdis, tonåring och pratglad. Jag älskar friluftsliv och klackskor. Jag sjunger både i duschen & på scen och jag absolut älskar att göra hårupsättningar som tar timmar! Jag har bloggat här sedan 2006 men tar bort gamla inlägg när de börjar kännas lite för gamla & nördiga. Just nu går jag tredje året på naturvetenskapsprogrammet och siktar mot att få komma in på läkarprogrammet. Jag längtar efter att få upptäcka världen och att få bygga mitt egna drömhus. På bloggen skriver jag om Skönhet, Shopping, Klädsel & annat Nöje. Tack för att du kikar in!

Ville du läsa nått speciellt kanske?

fredag 30 september 2011

Stockholm

Dagens Klädsel.
Skor - Bianco. Byxor - Gina. Blus - Only. Tröja - Old.

Blir i Stockholm över helgen! Ska bo på hotell och shoppa, ser fram emot en mysig helg :).
Ska försöka hitta en vit skjorta idag! Som jag längtat efter en sådan..

Inga kommentarer: